Acasa
Catalog
Preferate0

Bunurile si Serviciile livrate se pot returna in urmatoarele cazuri:

– S-au livrat alte Bunuri si Servicii decat cele comandate: In vederea returnarii si inlocuirii Bunurilor si Serviciilor livrate cu cele comandate, trebuie sa ne anuntati in scris cel mai scurt timp posibil, prin transmiterea unui e-mail la adresa retur@emergo.ro. Costurile de transport aferente returnarii, respectiv a livrarii corecte, vor fi suportate de catre Metalrom Industry SRL.
– S-au livrat Bunuri si Servicii care prezinta deteriorari vizibile: In acest caz aveti dreptul sa refuzati produsul; in acest caz va rugam sa ne anuntati in scris in termen de cel mult 24 de ore de la receptionarea comenzii prin transmiterea unui e-mail la adresa retur@emergo.ro, urmand sa va trimitem un alt produs, iar termenul de livrare se va extinde corespunzator cu timpul necesar pentru procesarea unei comenzi noi.
– Cazul denuntarii unilaterale a contractului: Conform Ordonantei nr.34/2014 (11.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conditiile denuntarii unilaterale a contractului se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile este aplicabila doar Bunurilor si Serviciilor achizitionate prin intermediul magazinului online emergo.ro, iar acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, sigilate, neutilizate, cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte. In acest caz cheltuielile ocazionate de transportul necesar in vederea returnarii vor fi suportate de Cumparator, iar Vanzatorul va rambursa contravaloarea comenzii sau a produselor returnate (in cazul comenzilor returnate partial) in 14 de zile lucratoare de la primirea produselor.

Pentru rambursarea sumelor este necesar sa trimiteti o solicitare pe adresa de e-mail retur@emergo.ro, care sa contina: ID comanda, numele pe care a fost facuta comanda, codul IBAN al contului in care doriti sa se efectueze plata, precum si titularul acestuia. Precizam ca platile se pot efectua doar in conturi bancare din Romania, din acest motiv nu se vor rambursa sume in conturi bancare din afara Romaniei, in monede virtuale sau in conturi apartinand diverselor aplicatii de plati online (Revolut, Monese, Curve, Paysera, Transferwise, Volt, etc).

In caz ca produsele comandate si returnate au fost folosite sau prezinta defectele urmatoare:
– deteriorate, murdare, zgariate, taiate, cu urme de lovituri sau crapate
– urme de lichide
– lipsuri cantitative, lipsa ambalajului original
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru a le readuce la stadiul initial (in caz ca mai este posibil) sau vom reexpedia produsul catre Cumparator, caz in care cheltuielile de transport necesare vor fi suportate de Cumparator.
Acesta clauza se aplica in conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din site-ul metal-rom.ro folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, art.2 alineatele 1 si 2.

Cererile de returnare se vor solutiona in termen de 14 de zile de la data primirii Formularului de retur cu toate campurile completate, transmis pe e-mail la adresa retur@emergo.ro.

Metalrom Indusry acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).

Adresă expediție retur:
Metalrom Industry SRL
Bld. Republicii nr. 320, Barlad

Back to Top
Produsul a fost adaugat in cosul de cumparaturi